ÄNTLIGEN UPPDATERING

Nov 19, 2012 i PERSONAL,

Oj, hjälp vad länge sedan jag uppdaterade bloggen. Varför vet jag inte och trodde faktiskt bara det var typ tre dagar sedan. Men ack nej, TIO DAGAR har det gått sedan senaste uppdateringen. Och inga outfitsbilder eller annat har tagits heller, så inget sådant kan jag uppdatera med. Bara en massa kattbilder, haha.
Senaste veckan har det varit mycket jobb, gått med katterna till veterinären, afterwork med fina kollegor i lördags och en helt ledig dag igår som tillbringades med min underbara sambo. Just nu tittar jag på en gammal femtiotalsfilm och inser också att mitt mål jag satte upp i juni någongång om att jag skulle ha hunnit se 400 filmer från boken innan nyår känns långt borta. Är 60 filmer ifrån, vilket känns lite amitiöst att åstadkomma. Imorgon är jag ledig så då kanske jag hinner med en film eller två.. Imorgon kommer det nog bli lussebullar bakta här med, mums!

Ska bli bättre på att blogga.

Men nu ska jag tillbaka till Fred Astaire i "The Band Wagon". Tjo!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'