HÖSTMYS MED FILM OCH CHOKLAD

Oct 23, 2012 i PERSONAL,

Har en ledig dag idag. Njuter till fyllo genom att titta på mysiga filmer som exempelvis The Princess Bride (Bleka dödens minut, 1987, Rob Reiner) genom Netflix (min pojkvän är så bra och fixade detta underbara verktyg första dagen det kom till Sverige, Netflix REKOMMENDERAS varmt). Har nämligen en sådan där härlig höstkänsla (hösten är min favoritårstid som ni kanske vet) och då vill jag krypa upp i soffan med en mysig film, en kopp choklad/kaffe, mina söta katter och en filt. Apropå det, dags för en kopp kaffe!
 
Det som egentligen fattas är ett megapussel med min fina gamla vän Charleene som fortfarande bor nere i Småland. För det vi två gjorde på våra sista skollov tillsammans var just att dricka tonvist med kaffe och pussla väldigt många pussel (ja, jag älskar att pussla!).

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'