HOUSE DOCTOR

Sep 20, 2012 i PERSONAL,

Min storasyster gifte sig som sagt förra veckan och i lite av panik sprang jag och min pojkvän ut på stan för att hitta en bröllopspresent några dagar innan vi tog flyget till Kalmar. Vi hade absolut inga ideér alls så vi gick till Pub och hittade stilen/inredningen som vi letat efter som vi vill ha hemma hos oss. Märket House Doctor har allt vi vill ha, typ. Äntligen vet vi hur vi vill ha det i vår lägenhet och vart vi ska få itag på det. Och dessutom hittade vi en ursnygg vattenkanna till min syster, från samma märke. Konstigt tycker kanske ni, men jag tycker det blev perfekt som bröllopspresent till henne och Pelle. De bor nämligen mitt i Småland, mitt i en av Smålands alla skogar, i en röd stuga, och (!) så önskade de sig "trädgårdssaker".
 
Måste också informera om följden av mitt besök i underbara, vackra Småland. Är superförkyld nu, vilket jag antagligen tog med mig därifrån utav någon av mina snygga systrar, eftersom de både va/är sjuka. Jaja, ett litet pris att betala för ett vackert och underhållande bröllop, med släktingar jag inte träffat på länge eller träffar ofta. Så har legat hemma nu i två dagar med en rinnande näsa, halsont, huvudvärk och antagligen feber. Ja detta suger lite extra mycket eftersom min kära pojkvän stack i morse till Prag med jobbet. Så tycker lite extra synd om mig nu. Har även gjort planer för hela helgen, så har testat en massa huskurer nu för att bli frisk. Det värsta har nog i alla fall varit, som tur är, så planerna för helgen blir av! Imorgon, THE HIVES (om någon vill hänga på, säg bara till) och på lördag blir det en kväll med tjejkompisar hemma hos mig (eftersom jag är pojkvänsfri den här helgen) med säkerligen skitsnack och vin!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'