NEW PAIR OF BLK DNM

Mar 05, 2013 i CLOTHES,

[Jeans 8 from Blk Dnm, top from Topshop and shoes from Jeffrey Campbell.
Ne, men nu är jag tydligen jeans-tjej igen! Skaffat mig tre par den senaste månaden. De senaste är från Blk Dnm. Underbara Blk Dnm, som verkligen har sjukt snygga jeans. Har letat efter ett par riktigt höga jeans, med lång dragkedja! Vilket är verkligen svårt att hitta. Jag måste ha ett par med lång dragkedja eftersom jag har problemet att ha en väldigt smal midja men med en stor höft. Så det vanligaste problemet med mig och jeans är jag att om jag får upp dem över höften så är de för tok för stora om midjan. Men dessa kämpade jag mig i, haha, med mycket hjälp av den lite längre dragkedjan. Tack Blk Dnm.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'