VIKTIGA SAKER OCH INTE ALLS SÅ VIKTIGA SAKER

Mar 13, 2013 i PERSONAL,

Begraver mig själv i 30-talsfilmer och andra viktiga saker. Är lite trött på att låtsas att vissa saker är viktiga för mig när de verkligen inte är det.
Fast så ska man ju vara tacksam. Men vet ni? Ibland är man verkligen inte det. Och det är lite löjligt då folk säger sådant till en när de verkligen inte alls skulle vara tacksamma om de varit i ens egna sits. Så SCREW it, känner jag. Ska lägga fokus på det som är viktigt för mig och inte någon annan. Ja, film är verkligen det bästa jag vet. Och det är också en av alla hobbies jag haft som jag hållit kvar i. Vilket inte är så vanligt..
 
Film är viktigt för mig. Familj, pojkvän och vänner är viktiga för mig. Inte det andra. Måste sluta älta grejer som är helt irrelevanta för mig och min framtid. 

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'