MYS-DEPP-KVÄLL

May 16, 2013 i PERSONAL,

Har en sån där mys-depp-kväll. Lyssnar på Billy Joel å inser att tiden går och vissa saker inte går att få tillbaks igen, MEN "Vienna waits for you" måste man komma ihåg då. Åh så fint.
 
Det är nu jag saknar småland/Mönsterås. Är verkligen i ett springa-ute-i-skogen-å-lyssna-på-fin-nostalgisk-musik-å-gråta-å-inta-naturen-humör, ni vet, eller?
 
Snart får jag andas in lite av småland i alla fall. Skönt. Börjar tröttna lite på Stockholms bilgaser. Om två veckor är jag i naturen. Då är det fem månader sedan jag var hemma i Mönsterås. Shit, det är en lång tid! Har saknat det en massor. Längtar verkligen.
 
Ne, nu ska jag fortsätta att drömma om vår fina gröna skog i Habbestorp och kanske t.o.m låtsas att jag är där nu om jag blundar lite. 
 
Jag det låter lite töntigt, men det är svårt att släppa naturen då man växt upp där. (Kramar om min hembygd lite i luften.)

comment

Postat av: Sara

Publicerad 2013-05-17 00:50:19

Småland saknar dig med!!!!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'