INVÄNTAR NY KAMERA

Sep 15, 2013 i PERSONAL,

Det är dålig uppdatering just nu, och det är på grund av att jag väntar på min nya kamera. Förstår inte att det gått så lång tid innan jag faktiskt beställde en ny, sedan min gamla gick sönder. Har levt på min iphonekamera FÖÖÖR länge nu. Så nu ska det bli lite bra bilder här. Nu kommer man faktiskt se vad jag har på mig, haha. Är i stort behov av den nu, speciellt till hösten/vintern då det är omöjligt att få in tillräckligt bra ljus vid den väggen jag vill stå vid. Hoppas den kommer i veckan, med stativ och allt!
 
Bilden är på mig och min syster, som var här i helgen, och hennes nya katt som jag gav henne. Fin va?

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'