Kaffe-missbruk

Aug 29, 2007 i PERSONAL,

Dagen efter brukar ingenting vara bra, men detta var ett undantag må jag säga. Fnissat mig genom dagen faktiskt.

 

Naturkunskapen idag var skrämmande rolig, antagligen den enda och sista gången. Jag, Mattias & Charleene skulle då testa olika ?separationsmetoder?. Vi skrattade tills vi tjöt för absolut ingenting. Kanske pga att allting var så absurt. Hur man kan ha roligt på en naturkunskapslektion när man går samhälle, med vår minst omtyckta lärare? Det är ett mysterium jag inte kan svara på!

 

På rasten satt jag Frida och Emma och fnissade åt allt, för mycket kaffe och för lite socker troligen. Eftersom vårt samtalsämne endast innehöll sockerprodukter.

Bestämde mig för att ta en promenad istället för att ta bussen hem de fyra kilometerna.



Dagens ord blev helt klart ?Frasbank? av Amanda.
= En person med stort ord- och frasförråd.


?Jag är hur olycklig lycklig som helst?
Hur nu det går ihop..

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'