Lämnar landet

Sep 13, 2007 i PERSONAL,

Ja, nu har jag packat väskorna och är redo att åka. Imorgon bär det av till vår kära huvudstad Stockholm, för att sova där en natt. Tidigt på Lördag morgon sätter sig min familj och jag på ett plan till Italien. Har inte fattat det än tror jag. Shit, snart sitter jag där i Toscana iförd endast bikini och solglasögon, overkligt.

Ska läsa och skriva mycket under resan förmodligen, ska bli så härligt. Få lite tid till mig själv. Fast jag lär få hemlängtan efter två dagar om jag känner mig rätt. Jag kommer att sitta där och undra vad alla andra gör just för tillfället, hur kul alla har det och så. Det låter kanske sjukt, men jag brukar alltid tänka så, så fort jag är borta någonstans. Men denna gång ska det bli ändring på det, ska bara tänka på hur varmt och mysigt jag har det i ITALIEN! Självisk, javisst!

Så nu får ni inte höra av mig på ett tag. För jag kommer att vara upptagen av sol och värme, och det vackra Italien. Jag kommer nog inte kunna bli nådd på något sätt, har svårt att tro att jag kommer att sitta på Internet där, men man vet ju aldrig.

Italien, Toscana, here I come.

(Och mitt lilla sorgsna ryck igår är ett minne blott.)

Charleene, Emmy, Miguel, take care, I'm sure I will.
See you next weekend.
Love, Lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'