The happy sinner

Aug 25, 2008 i PERSONAL,

Förra veckan var en riktigt omtumlande vecka. Det negativa skiter jag i, orkar inte gå och älta saker, så därför tar jag bara fram det roliga:


I fredags var det dags för fest hos Jakob. Peppen var hög och trots alla höga förväntningar blev det bättre än vad jag någonsin kunnat ana! En mycket lyckad afton, som flödade av alkohol och cigaretter, många knäppa samtal, fina gitarrspel, konstiga danser och härliga människor man inte träffat på ett tag. Så alltså, mot all förmodan blev det en suverän kväll. THE HAPPY SINNER

I lördags var det min första streetdanslektion för terminen. Det var härligt att få röra på sig minsann. Sedan fick jag reda på att min discodans inte börjar förens nästa månad. GOOD FOOD, för då har jag inte missat någon lezione!


Söndags var det dags för att testa våra kajaker, mamma och jag. Det var trevligt och kul!


Och idag fick jag ett knasigt samtal ifrån Simon, runt nio i morse då jag sov.

- Hej, jag håller på att boka resor till PU, och jag tror att vi måste boka på torsdag runt elva. Kan du då? Eller drabbar det skolan mycket?
- Men Simon, pucko, jag går ju inte ens i skolan längre.

Haha, det var skoj. Sedan fick jag ännu ett samtal runt tio, elva, om att jag har fått en massa jobbtider i september på Konsum i Mönsterås, wohoo. Äntligen går livet framåt!




// Lotta, som just nått botten och vandrar stolt uppåt!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'