Hö Hö

Dec 11, 2008 i PERSONAL,

Eller ho ho är det väl snart. December går alltid för jävla fort. Har inte ens tänkt på julklappar. Satan i gatan. Det får bli nästa vecka det.

Är trött, vill inte jobba imorgon, och inte i övermorgon och inte dagen efter det heller. Vill vara ledig den här helgen. Aja, söndagen kan jag väl ta, det blir fett med pengar på söndagar.

Jaha? Vad ska man skriva. JAG ÄLSKAR JULMUST, det är en sak som är säker och måste förmedlas till folket. Det är konstigt att jag just valde must att älska. Jag tycker ju inte om någon annan läsk. Och så tar jag den som inte alltid finns att tillgå i affärerna? Ja, jag är väl aldrig så speciellt smart.
Såg idag en ny sak i tidningen: Julmust på burk. Kan det bli bättre? Jag ska kyssa han som "kom på det", inte en dag för tidigt. Det var ungefär som "sommarmusten". Varför kom den så jävla sent? Någon borde ha tänkt på det tidigare. Tänk på sådana som mig som lider av stor julmustberoende. Hm. Nu hoppas jag bara att "julmustburken" snart finns på mitt kära Konsum.

Ne om man skulle dra sig mot sängen (som jag naturligtvist inte kommer att göra. Vill bara ha en anledning till att avsluta mitt blogginlägg eftersom ja inte har något intressant att meddela. Vilket jävla inlägg dessutom. Helt utan värde, om det nu är någon som läser min onödiga blogg.)?
 
puss, lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'