Kalmar, nya hänget, wtf?

Dec 09, 2008 i PERSONAL,

Vilken härlig helg, trots alla obehagligheter som hänt under veckan, usch.
Fredagskvällen spenderades i mörka men upplysta Kalmar. Först blev det, självfallet, KM och sedan begav sig Jag, brosan, Challe och Calle iväg till nästa stopp som visade sig vara Palace(tro det eller ej). Anledningen var faktiskt att Millencolin skulla uppträda. Efter mycket trängsel i publiken mellan svettiga män så åkte jag hem. Det blev allt en lyckad kväll.

Anledningen till varför jag åkte hem så pass tidigt var pga dansuppvisningen jag skulle ha morgonen därpå. Jag hade en rätt stor börda på mig att dyka upp och vara allmänt fräsch. Jag var lite av huvuddelen i vårat disconummer så det var bara att dyka upp. Discon gick fint, streeten och jumpstylen var väl kanske mer av en katastrof men va fan, jag dör väl inte av det. Senare på kvällen begav jag mig till ett bostadsområde lite utanför Kalmars innerstad. Det blev en mysig kväll och natt, som slutade ungefär halv fem på natten. Begav mig hemmåt dagen därpå. Fick sällskap av Challe sedan.

Denna dag har också utspelat sig i Kalmar (fjärde dagen irad, vad fan händer?!). Med trevligt sällskap över en fika och lite shopping. Jag har också tränat lite disco, vilket var ovanligt jobbigt. Veckan för övrigt känns ganska schemalagd.
Måndag: Kalmarvistelse + träning
Tisdag: Jobb
Onsdag: Fika med Carl + "prat" på OK
Torsdag: Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb (eventuellt besök, som förhoppningsvist stannar över natten)
Söndag: Jobb

Och utöver detta ska det bli tid med Charleenet såklart!

Nu ska det snart sovas.

Ciaoo, puss

comment

Postat av: charlie

Publicerad 2008-12-17 13:09:57

Me love you long time :D

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'