Ilska och kär

Feb 06, 2008 i PERSONAL,

Snart far jag till den stora huvudstaden Stockholm, om sådär en 9-10 timmar. Ska bara vara där över dagen och gå på någon grundkurs för Svea - Sveriges Elevråd (tror jag?). Dessutom har jag och min älskling två månader imorgon, och jag får inte ens träffa honom. Känns förbannat tråkigt och allmänt deprimerande. Men det är väl smällar man får ta, för han vet ju ändå att jag älskar honom.


Mindre än en vecka kvar tills jag åker till kära Italien! Självklart åker jag på alla hjärtans dag, så den får jag inte heller spendera med älskling, suck. Men jag lovar att vi ska ta igen det! På lovet blir det du och jag hela tiden!


Och jag har tröttnat sjukt mycket på skolan nu. Jag som alltid brukar vara punktlig med arbeten och läxor, har nu kommit efter och insett att jag inte lär lämna in några jävla journalisttexter på fredag. Och vet ni? Jag orkar inte ens BRY mig! För jag blir så sur på läraren som aldrig är på lektionerna, och ALDRIG säger det till oss innan. Så att vi får sitta som fån i skolan när vi kunde ha fått SOVMORGON! GAAAAAAAAAAAAAAAAH.


Så nu har jag fått ur mig lite av min ilska.


Antagligen är jag så himla sur, eftersom jag inte får träffa pojkvännen på typ två veckor nu. I alla fall inte ensam, eftersom jag ska bort denna helg också, för pappsen fyller 50.


Rolig friluftsdag för övrigt, som spenderades med Linnea, Maja och Amanda. På programmet stod det Afro Power Dance och bowling, inte helt fel det. Men höjdpunkten var ändå när vi packade in Maja och Amanda i bagaget, som packade sillar. Länge sen sist jag skrattade så mycket, samt även Maja som hyperventilerade i bagaget! Bowling gick åt helvete, men man får väl glädja sig åt Majas och Linneas hyperinsats med en massa Strikes och Spärrar.


Vi konstaterade ännu en gång att P3 är den enda radiokanelen som går att lyssna på. För jag menar, hur kul är det att lyssna på när de andra kanalerna diskuterar sådant som att alla använder ordet "super" framför allting. Shit, de trodde säkert att de var jätteroliga när de försökte få ingenting att bli relevant. Tyvärr misslyckades ni kolossalt och jag ville nästan gråta för jag trodde ingen kunde vara så tråkig! P3 kan få ALLT att bli SUPER-kul. För tyvärr kommer ni andra inte bli SUPER-bra, inte ens om man tar bort ordet super framför bra.


// Lotta som vill få lite mer sömn och lite mer Daniel.

comment

Postat av: Douchebagel

Publicerad 2008-02-06 21:40:01

Jadu, Anders O får gärna sluta för min del med, eller tidig pension kanske? Han är ju aldrig där ändå. SUPERsuger. Hö hö.

All makt åt P3 och Lisa Syren på P1. =) Glad att någon annan inte älskar Adam och Gry som är så... ja?!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'