Film-tider

Jul 20, 2008 i PERSONAL,

Har suttit två dagar nu framför tvn och sett på en massa filmer jag aldrig sett, fast haft en längre tid. Finns inte så mycket annat att göra. Jag jobbar inte förens på tisdag, suck, så imorgon blir det väl samma sak.

Oj, där kom en man cyklandes på våran trädgård. Hm, måste kollas upp... Konstig man, han bara cyklande in från ena grindhålet, rakt över våran trädgård och ut genom andra grindhålet och typ ropade "halååå halååå". Det finns läskiga människor även här på landet tydligen.

Det släpptes just en sten ur mitt hjärta. Jag får träffa min älskling om tre veckor, inte fyra. Åh så himla skönt, jag vill bara spricka av längtan och saknad. Denna tortyr kan inte vara hälsosam, så ge mig JOBB! Låt mig jobba, blir så ensam här hemma. Skapar bara ångest och en ännu större depression. Men när jag väl är på jobbet, så släpper allt.


Var på fest hos Jakob i fredags. Det blev en riktigt trevlig tillställning det minsann. En massa snack med folk man inte känner så bra, och folk man kände förr. Dessutom stängde jag och Jonna konsum den dagen, och vi satte INTE igång larmet. Well done, gick ju inte så bra förra gången om man säger så.


Saknar dig daniel, för mycket.

Älskling<3



puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'