Italien, USA

Mar 02, 2008 i PERSONAL,

Åh kära Italien, NÅGON! Ta mig tillbaka!
Jonna, Rasmus, Robin och Linnea, tack för en underbar resa, ni är wunderbara!


Livet har förändrats en hel del efter Italien. Jonna börjar babbla om hennes tänkta framtid som Au Pair i USA på fyllan och det lät ju som en skitbra idé, på fyllan. Sedan, väl hemma, börjar jag fundera på det, så nu har jag bokat informationsmöte och är 95% säker på att jag verkligen vill åka. Problemet blir då att jag måste hinna ta körkort innan, som jag inte ens börjat på. Så nu har jag bokat tid för teori och körlektioner, shit va ambitiöst. Jag brukar alltid dra ut på saker, så detta måste jag verkligen vilja! Brukar ta långt tid innan jag kommer till skott. Åh snälla, ta mig bort från Mönsterås och vidare till Kalifornien, ps. ta med Jonna till samma stad! Vi skulle ha så JÄVLA ROLIGT!


Dessutom har min självkänsla och mitt självförtroende förändrats till: skyhögt. Jag vet vad jag har mina vänner, och vilka som är mina vänner, och jag trivs med dem. Ibland är det skönt att helt enkelt bara byta vänskapskrets. Jag vet vilka jag litar på och vilka jag kan prata med.


Fan vad jag måste plugga denna vecka, tre prov, suck.


Föresten, tycker om Daniel väldigt mycket, puss på dig älskling*


//so long fuckers, Lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'