Allt är galet

Nov 23, 2008 i PERSONAL,

FRYSER, SKUTTAR, DANSAR och LER, är mina huvudverb för tillfället.
På onsdag hoppas jag att huvudverbet blir SUPA, men man får väl vänta och se. Hildas pepp smittade av sig på mig. Var ett jävla tag sedan man var ute, har jag blivit tråkig? Hm, nej, det får inte ske.

Imorgon blir det att inhandla lite nödvändiga saker i Kalmar, och en fika med, och självklart träna dans.

Åh måste det vara så kallt? Kan det inte bara vara mysigt med snö och mörker och så kan man ta bort kylan. Varför hör den till? Helt onödigt.

Dansuppvisningen närmar sig, panik, måste sy något linne med leopardmönster eller något? Jag ska ju stå ensam på golvet ett par sekunder, AAAH VERKLIGEN PANIK, varför tog jag på mig detta? Dessutom måste jag lära mig streetenOCH jumpstylen, hmm, hur nu det ska gå.

Har haft en väldigt lugn helg med sena kvällar. Fredagen spenderade jag med Emmy och Challe, det var mycket trevligt med härliga julsånger och britney spears gamla hits.
"DEEEE var en HÖNA!"

Nu ska jag återgå till mitt nya "the hills-liv" som Charleene gav mig. Jippie!

Puss och adjö
/lotta

comment

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-23 23:48:09

jo jag förstår inte heller detta med att kylhelvetet ska höra till ! varför kan man inte leva ett fridfullt liv här i habbestorp utan kyla för...

Mycket snygg profilbild du hade fått till där med!

// Råååååbin

Postat av: Hon som skriver bloggen!

Publicerad 2008-11-25 00:09:03

HAha, vi tänker samma, som vanligt ;D

Habbestorp kan behöva lite värme, inte kyla!

Nämen, tackar granne! Det var väldigt snällt sagt måste jag säga!

Catch up soon?!

// din kära granne!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-25 12:40:02

ofc!



// Rååååbin

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'