Spontana kvällar är de bästa

Nov 27, 2008 i PERSONAL,

En trevlig vecka såhär långt, och det kommer den nog att vara hela veckan ut.


Måndag var det Kalmar som gällde. Dock shoppade jag upp mer pengar än vad jag hade tänkt. Smällar man får ta antar jag. Men en mycket trevlig dag i Kalmar i alla fall, men trevligt sällskap.
Tisdagen började med att jag skulle göra pepparkaksdeg. Mycket godare att göra degen själv än att köpa den äckliga plastiga i affären. Sedan var det dags för kvällsjobb som jag delade med Thomas, vilket var gemytligt. Efter den långa arbetsdagen (på 3 timmar, höhö) så åkte jag hem för att vänta mig Challe senare på kvällen. Det blev mycket tjejsnack och en skräckfilm. Okej film, men kommer inte ihåg namnet på den.
Onsdagen var det också jobb, tre hårda timmar till, sedan bestämde sig jag och Challe för att åka på BIO! Men när vi väl var inne i Kalmar och satt på KM och åt och tog varsin alkholiserad dricka till, bestämde vi oss snart för att stanna och supa kvällen ut. Denna spontana idé fick oss att köra lite tequila och annat gott, och det gav oss en härlig fylla med mycket skratt. Helt klart en minnesvärd kväll. Slaggade senare hos Charleene såklart.
Idag bestämde vi oss för att gå ut på en promenad för att rensa skallarna och befria oss från gårdagens rinnande ting. Det blev en promenad som slutade hos bror mig och har suttit där hela dagen och sett på humoristiska program. Där även Ragnar hamnade. Nu är jag hemma och väntar på att Challe ska dyka upp utanför min dörr. GREEAAAT!

Imorgon är det PARTY igen! Peppen har jag, trots att jag söp igår.


Puss och adjö
/ Lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'