SexandtheCityHELG.

Oct 26, 2008 i PERSONAL,

Åh härliga vackra mysiga höst.

Har haft Sex and the City-helg. Har ju aldrig sett serien innan, bara filmen, så nu är det väl bäst att jag ser den. Jag älskar den ! Har sett första säsongen + lite av andra.

Det är väl inte mycket annat att informera direkt. Jo att jag har stora problem med att inte shoppa upp hela min lön på kläder.. blä. OJag har också piercat mig, hör och häpna. Väldigt nöjd.

Gutt att träna streetdans igår, dock medförde det opepp på att gå ut, så jag struntade i att. Nästa vecka har vi "lov" från dansen, så man får väl träna lite hemma eller något så att man inte tappar formen! Jag ska också ta itu med att gå ner i spagat, som jag har varit så nära i ett år. Jag ska bli viiiig!

Julmust<3 (Längtar efter julmys med varm glögg och sprakande brasor.)

Shall we?

// lottA

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'