Dream on

Oct 19, 2008 i PERSONAL,

Jag blev jättesugen på att uppdatera min blogg, men jag vet inte vad jag ska skriva om. FAN.

Kan ju börja med vad som skett i veckan. Hm.. dåligt minne har man också. Nej nu vet jag, jag har just inlett min karriär som modedesigner. Den började för ungefär två veckor sedan och den har väl inte riktigt haft sin topp än, men jag väntar spänt! Det går ju trots allt framåt i en rasande fart. Jag har ju faktiskt lärt mig att sy sicksack nu, så nu borde ju allt gå som på räls. Har t.o.m lärt mig NÄR jag ska använda mig av sicksack. Shit, jag känner att debuten är mycket nära nu...
Eller kanske inte, men jag jobbar på det.

Just nu sitter jag och ser på Arn (den första filmen), eftersom kände mig kulturellt oerfaren. Den andra Arn-filmen har ju haft sin premiär nu så jag började höra klockorna ringa. Så snart är dessa pinsamheter över och som bortblåsta.

Imorgon blir det kvällsjobb, vilket innebär ingen danslektion, blä.

Vet inte mer vad som väntar nästa vecka, men jag hoppas att den blir full av överraskningar. Trevliga överraskningar. Som att t ex jag blir en världsberömd modedesigner, som syr kläder åt både Cameron Diaz och Kate Winslet. Och i helgen önskar jag mig en dejt med James McAvoy. Drömmar kan väl aldrig bli förstora eller?



puss
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'