MEN SLUUUUUTA!

Sep 28, 2008 i PERSONAL,

"Om vi åker till IKEA du och jag, och prövar alla sängar du och jag...", vrålar ur våra, eller ur Emmys högtalare, och vi ylar med såklart.


Just nu sitter vi och lyssnar på min mage som kurrar konstant. Emmy skrattar hysteriskt, och jag är ju ganska van nu så ja, jag vet inte riktigt vad jag gör. Ne, vi är trötta och nu låter min mage igen, kurrr, vi har inte sovit så mycket. Och nu stammar jag också, fan det går utför. Klockan är halv fem, ojojoj. Anledning till varför vi sitter här och sitter är nog för att vi sitter (igen) på PU'08. Lägg märke till att jag skrev "sitter" tre gånger i den meningen. Så kan det bli när man är trött, hö hö. Jag vet inte riktigt vad min mage vill, kanske har något att göra med Hildas My little ponnyhäst.


Ne fan va utför det går nu, och min mage kurrar fortfarande, undrar när här ska sovas? Inte denna natten blir det inte, men fan vilken dålig svenska jag har. NEjklnalksfslaögd, BÖÖ. Kaffe!


"MEN SLUUUTA", citerat Joakim på bred småländska.


"Men fan va roligt då", citerat mig själv, jag var bitter i morse.


Och nu kom tre halvt okända människor, kan inte namnet på dem iaf, och kramade oss och sa att vi var duktiga. Åh så mys.


// trött prött lotta (och emmy på ett hörn)

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'