Skvallerfika

Sep 20, 2008 i PERSONAL,

De senaste dagarna har varit väldigt upp och ner, och då pratar jag nog för många.

Hur som haver blev Jonnas och min skvallerfika äntligen av. Det var mycket trevligt, inte så ofta man för en konversation med henne i riktiga livet. Detta måste göras om! Resterande tid har jag spenderat med att gå fram och tillbaka, fram och tillbaka, och om och om igen. Detta medför klart många möten med olika välkända människor. Vissa möten mer givande än andra.

Är riktigt sugen på en superfylla snart, det var ETT tag sedan nu, men det verkar inte bli av denna helg heller, suck. Men onsdag känns väldigt lockande? För nästa helg är det mycket förbjudet att förtära alkohol.

Ne, nu ska man väl ta och sova. Fixade så jag slapp jobba morgon imorn, det blir kväll istället och då kan jag träna, ÄNTLIGEN!


Chill out! /Lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'