airplane attack!

Apr 28, 2009 i PERSONAL,

Min dag börjar med att någon jävel ringer som en galning hit runt halv 8.30-9.00. FY FAN DÖ, tänker man då, förstår inte folk att man sover. Och måste de vara så jävla envisa? Det gick fram ungefär 495801294 signaler hit. GAAAH. Det nästa som händer är att ett flygplan (eller något liknande) flyger sjukt nära vårat hus (kändes som att det skakade) så att man blev hörselskadad (en liten överdrift kanske). Sedan låter det som att de släpper en bomb "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" (så som man hör på film), rakt på vårat hus. Jag var livrädd och trodde verkligen "detta är slutet". Men så var det inte. Min fantasi skenar iväg (som den brukar göra på morgonen när man är halvvaken), och jag börjar tro att det var bra att jag inte svarade i telefonen, eftersom de trodde då att ingen var hemma och därför släppte de ingen bomb på vårat hus. Efter all denna dramatik bestämde jag mig för att gå upp, klockan NIO(?)! Och så tidigt har jag inte gått upp sedan precis i början av april.


För övrigt, JAG SKA PASSA I HATT, så därför köpte jag mig en igår. Köpte mig även ett linne, ett par skor och en sjal. Och det sjukaste av allt är att senare på kvällen, runt elva, så upptäcker jag och Challe att vi köpt exakt samma skor, på exakt samma dag. Vad är oddsen för det? Vi tittar aldrig på samma kläder eller skor! Skratt i överflöd!



- Det kunde vart!

/ pusse

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'