enough

Apr 23, 2009 i PERSONAL,

Nu har jag Winnerbäck-stund, det får ens liv att passera framför en. Väldigt mycket tankar som far omkring. Ska lägga väldigt mycket bakom mig nu. Sluta titta bakåt för en gångs skull.

Mina mål går framåt! Vissa går bakåt dock, men lite snedsteg är väl mänskligt och det får man helt enkelt räkna med! Emmys studentklänning har jag börjat på idag iaf, well done!
Min balklänning fick en liten försening nu när det inte fanns en "osynlig" svart dragkedja i tygaffären. Så den får jag börja på igen nästa vecka när de fått hem lite mer.
Blonderade håret lite mer igår också, själv(?)! Det blev bra, lite missar, men det går lätt att fixa till. Måste vara blond till balen!



- lasse

"aldrig älska dig igen.."
jag har bestämt mig
enough is enough


puss
/lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'