kreativ med tejp, tråd och fuskläder

Aug 31, 2009 i HOMEMADE,

Sedan i onsdag har jag rökt EN CIGG, jag är SÅ duktig!
Rökfri: Onsdag, torsdag
Ej rökfri: Fredag
Rökfri: Lördag, Söndag
Och idag, och det hade jag tänkt att hålla med :)
Jag är riktigt stolt över mig själv.
Känns som att ja blivit piggare och gladare?


JUST NU..:
..är jag sjukt jävla kreativ och gör den där väskan jag har tänkt att göra ett tag. Och vet ni? Den ser ut att bli snygg! Kanske kan användas.
Jag tejpar och pusslar och sedan syr. Lite krångligt är det faktiskt, får ont i nacken.


ANDREAS är saknad.

/ lotta. S
puss

comment

Postat av: Nic

Publicerad 2009-08-31 22:07:15

Nu blev jag röksugen också.

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'