powernappa i badet?

Jul 15, 2009 i PERSONAL,

Nu ska jag "powernappa" i badet, hm, vaken alltså. Kan bli svårt att sova, då det kan resultera i en mycket lång "sömn", och det vill jag ju inte.
Undrar bara om det funkar lika bra som att powernappa på riktigt. Jag pallar inte sova, men jag är så jävla trött. MEN JAG VILL HA ENERGI!

Nu ska jag iaf krypa ner i det varma badat för att slappna av, åh, så härligt, sen blir det bakad potatis! MUMS!


Ikväll blir det vattenpipa i hamnen med lite vänner, om det inte blivit några ändringar sen tre förstås.

Min trötthet beror på en mycket sen kväll hos Calle igår. Kvällen började hos Emmy med hemmagjord pizza och trevligt sällskap. Vi begav oss sedan till Carl där även Jakob väntade. Sen blev det film("fingerprints" och "love guru") till klockan tre på natten, och jag skulle ju upp och jobba vid halv nio. Lite trött är man, fast får väl skylla mig själv antar jag.


PUSSS

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'