r.i.p cp05

Jun 15, 2009 i PERSONAL,

Amanda la upp en massa bilder från tiden med sp05(cp05). Åh vad jag saknar klassen ibland alltså!
Här är några av bilderna som Amanda la upp (de är ifrån bildspelet som spelades på studenten förra året, då alla satt och grät, haha).


Ante och jag på någon inspark för ettorna tror jag.


Råbin och jag i bussen påväg hem från en liten klassresa i sthlm.


Hmmm.... Fint. Jag.


Kräftskiva hos Karin med tjejerna i klassen.
F.h Karin, Maja, linnea, jag.



Ser ut som någon fest i korsvirkeshuset i nabben.
Kan varit Antes fest, haha.
F.h Linnea, jag, Emma.



Kräftskiva hos Karin. F.h jag, Maja, Lisa.


Hm, kan varit sofies fest? Men är inte säker.
F.h jag, Amanda, Jonte, Emma.


Ingen aning om när detta var. Linnea och jag.


Någon dag innan studenten, korsvirkeshuset i nabben.
Skulle spela kubb, sp05 vs Nv05.
Dock kom typ bara sp05 så det blev andra lag. Men fest var det!
F.h Emma, Josipa, Challe, Frida, jag.



Se uttråkad ut. Klassfoto i slutet av trean.


Puss på sp05!
/lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'