upp, ner, hit, dit, pil, sväng, ja överallt!

May 16, 2009 i PERSONAL,

Ja den här veckan har varit som en berg- och dalbana. Jag har varit lite här och där och överallt faktsikt, haha, farit fram och tillbaka. Mitt humör har också varit på en varierande nivå, men nu pekar den uppåt! Wiho, toppen greeeeeeeeeeeeeat! En liten egokick är alltid bra.

Idag satt jag och några, ööh, vänner i hamnen och grillade(!?) korv. Då kan man ju tänka sig att korven åts, men icke, den slängdes hit och dit och skapade nog många blåtiror och blåmärken, kanske till och med några brutna ben. Sedan gick "vännerna" (inklusive mig) vidare till Max lya. Där spenderade jag och Bert den resterande kvällen åt att lösa kluriga korsord. Mycket givande kväll, höhö. FETT SKOJ, men mest otippad. Klart slut kanelknut!

Veckans vinnande koncept:

- Läsning ur da Vinci koden, SOL, ipod+högtalare som spelar flogging molly och dropkick murphys.

Veckans jag:

- I bikini (även om den inte syns har jag den på mig!), på altanen, solbränd, med da Vinci koden i handen och peppar till Flogging och Dropkick!

Veckans fail:

da Vinci koden gick sönder, snyft..


PUSS!

comment

Postat av: hej

Publicerad 2009-05-25 06:59:45

Mums!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'