exploderande & ledsna lotta

Nov 02, 2009 i PERSONAL,

Nää, usch, fy och blä. Idag har det inte varit en bra dag. Allt har gått fel idag och jag tror knappast att morgondagen kommer bli bättre, snarare sämre.

Allt har krånglat idag, förstår inte varför. Exploderade nästan ett tag! Jävla syskit, fan fick inte ihop det och sen när man väl fått ihop nålningen, ja då syr man hela jävla vägen utan undertråd. Så det blev inget sytt och jag hade ju självklart tagit bort alla nålar, GAAAh(då ville jag reagera som hon i den där reklamen, när hon upptäcker att hon har hål i strumpbyxorna). Så då var jag tvungen att nåla om skiten IGEN, vilket jag kanske hade ängat en halvtimma till innan. KUUL KUL KUL. Sedan blev allt jobbigt när man satt vid datorn, usch. Och då tänkte jag för mig själv, ja men då tar ut all ilska och ledsamhet på dansen och så går det SKITBRA! Men nehe, allt går åt helvete och jag hade glömt hela dansen, bara för att man har haft lov förra veckan. Måste öva satan hemma.





Man borde egentligen bara gå och lägga sig. Fast som jag skrev i början, imorgon är inte heller en bra dag, det vet jag.

/ lotta

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'