kändiskärlek

Nov 11, 2009 i PERSONAL,

Ja, alla har vi väl någon kändiskärlek, eller flera. Ja menar jag har ett par, som t ex Davey Havok i AFI. HAN ÄR HET, så är det bara. Sedan finns ju
James McAvoy(åh han är så söt i becoming jane),
Johnny Depp(vem har inte en crush på han?),
Ryan Gosling(hallå, the notebook?),
Ryan Reynolds(åh, i amityville horror, okej det är en skräckfilm, men so what?)

Ja det är några i alla fall, haha.


- AFIs nya video. Låt: Medicate.
Ovanligt att se Davey Havok i sådant hår och i kavaj och det. Men jag gillar det, det gör mig inget. Jag har stått en meter ifrån honom, gaah(okej, jag vet att jag är fett töntig, men alla har vi faktiskt en tonårscrush, och han råkar vara min SOM JAG STÅTT EN METER IFRÅN, upps, sry)!! 
Nya skivan är super. Nu är jag fett sugen på att tatuera mig!

AFI - Darling, I want to destroy you
Oh, I must confess I am overdressed.
Are you not impressed?
Darling I want to.
I'll confess this too,
must you know the truth
this is all for you.
Darling I want to destroy you.

Så himla bra text.

Är sugen på att se dem live igen!

/ lotta sandebäck , puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'