onsdagsfika

Nov 04, 2009 i PERSONAL,

Efter jobbet drog jag till Challe, där det serverades lite nudlar, vårrullar, wokat och chicken nuggets. Sedan vidare till Lilla för att möta Josipa på en fika. Vi blev sittandes där i två timmar = en massa tjejsnack. Vi kunde inte sluta prata så vi gick hem till Challe för att fortsätta snacka.


- Challe och mat.


- Josipa och Challe på Lilla.


- Jag.

Vi funderar på utgång på fredag. Det var tydligen inte bara jag som var pepp? Så nu är jag, om möjligt, ännu mer pepp!

Nu är jag jätteäcklig(tycker nog många) eftersom jag sitter och äter sockerkakssmet, mums(blev sugen när Challe gjorde sockerkaka, så gjorde mig en egen smet).


/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'