topp-tre är lika med topp-tre

Nov 07, 2009 i PERSONAL,

ÅH! Mina topp-tre-designer i Project Runway 6 blev också topp-tre!
Fan så gutt, åh, längtar tills nästa fredag!

Jag har ju också mina topp-två. Det spelar nog ingen roll vem som vinner av dem. Får väl se vem som är bäst på New York fashion week.

Här är den ena designers (mina) topp-tre outfits:

Bild 1: An additional avant garde look
(den är så chic och så rock på något sätt, precis min stil, jag vill ha!)
Bild 2: Pregnancy chic (ser ju knappt att hon är gravid, oerhört snygg klänning)
Bild 3: Newspaper as fabric (hur kan man göra en sådan snygg klänning av bara tidningspapper!?)


Här är den andra designers (mina) topp-tre outfits:

Bild 1: An extravagant Stage look for Christina Aguilera 
(såå väldigt smickrande för en kvinnas kropp, den är bara helt jävla otroligt vacker, gah!)
Bild 2: A look inspired by a famous Locale, Palm Beach (vem vill inte ha den klänningen? Gå runt med den på stan en het sommardag. Fantastisk!)
Bild 3: A companian look for their best look, se bild 1 (Åh den är så chic, det lite halvgrå med det svarta, perfektion!)

(HÄR är bilderna tagna ifrån)

Nämner inga namn på dem eftersom serien inte gått i Sverige än.


/ lotta sandebäck, puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'