brüno

Sep 07, 2009 i FILM / TV SERIE,

Igår åkte vi tillbaka till mitt kära hem efter många härliga dagar i Nybro. På kvällen åkte vi till brosan där även Emmy, Calle och Kim var och kollade på Brüno, som för övrigt var SJUKT ROLIG(SE DEN)! Den var mycket roligare än Borat.
Jag fick lite kläder av Emmy som hon inte längre ville ha, härligt och tack!
Vi åkte hem och såsade framför Sex and the City säsong ett. Kanske mest mitt önskemål, men jag tror att Andreas börjar tycka det är skoj.

Nu är Andreas hemma hos sig och jag är hemma hos mig, så då kan jag skriva lite blogg, haha. Men han kommer nog hit ikväll när han har haft sitt spinningspass och jag mitt danspass.

Andreas har semester nu så man får ju passa på att träffas. Han hade det förra veckan sen i torsdags och sedan hela denna vecka. Jag har inte heller haft några jobbtider sen i tisdags fast har en på lördag.

Så ikväll är det dags för disco igen, så jävla härligt!

/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'