fiska, baka bullar och fest

Sep 12, 2009 i PERSONAL,

Nu blir det en snabbuppdatering vad som hänt de senaste dagarna, ska snart dra och jobba.

I onsdags blev det utgång med lite vänner och Andreas. Det blev en riktigt kul kväll!

Torsdagen slöade jag och Andreas tills Andreas fick med mig ut på en fisketur med båten. Det var avslappnande att bara ligga i båten medan han fiskade. Det var lugnt, fridfullt och tyst. Det rensar skallen lite.
Sedan åkte vi hem för att baka bullar sent på kvällen. Att baka bullar är underskattat, det är sjukt mysigt.

Igår slöade vi ännu en dag, haha, sen blev det kalas hos Josipa som fyllde 20. En trevlig kväll.
Kommer kanske upp bilder sen.

Nu är det snart slut på Andreas semester och jag ska jobba idag, suck.



Åh vad jag längtar efter London. Jag och Andreas upptäckte att vi verkligen prickat in rätt ställe att bo på. Det är nära till mycket bra shopping!
VILL ÅKA NU!


/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'