pete doherty

Sep 30, 2009 i PERSONAL,

Måndagen var det dags för dans igen, och eftersom jag var hos Andreas och inte hade bilen så fick jag ta bussen/tåget. Så på hemvägen från Kalmar så köpte jag mig en (UK)Elle-tidning. Läste en väldigt bra artikel om Pete Doherty. Den var väldigt fin och det bästa med den var att han i princip erkände sin kärlek till Kate Moss. Det är inte många kändisar som erkänner att de är olyckligt kära i någon. Han verkar ta sig uppåt, han verkade glad. Jag gillar Pete!


- "London Calling", ja absolut, på torsdag flyger jag och Andreas till LONDON!


- Pete Doherty, läs artikeln själva!

/ lotta sandebäck
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'