SÖTA JOHNNY

Sep 30, 2009 i PERSONAL,

Åkte ju till Andreas i Söndags och lagade god mat, en riktigt god tacopaj blev det. Det blev mys med filmen "En djävul till flickvän" och lite godis.
På vägen till Nybro mötte jag Signe och Lisa, det var väldigt länge sedan, trevligt sällskap på tåget säger man ju inte nej till!

Nu har Andreas klippt klorna på katten, så nu är den väldigt söt. Vet inte hur många rivmärken jag har från den katten, haha.
Jag kanske ska få en egen katt!

Johnny:



- Åh katter är så söta, är verkligen en kattmänniska, men det har väl med att göra att jag växt upp med en massa katter omkring mig.

/ lotta sandebäck
puss

comment

Postat av: lisa j

Publicerad 2009-10-01 15:16:13

Vi diggade också sällskapet!! HELT KLART!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'