FREDAGSUTGÅNG

Apr 26, 2010 i PERSONAL,


I fredags blev det spontanutgång fast ändå inte. Jag hade tänkt att gåut hela dagen, men sedan blev jag opepp och ville inte följa med. Som vanligt tjatade Emmy lite på mig och jag gav med mig, vilket var tur! Dock var det knappt en halvtimme tills mitt tåg in till Kalmar gick så det var bara att slänga på sig lite smink, schampoonera luggen i handfatet, dra på sig sin nya Acne-klänning och cykla i ilande fart till stationen.

Det blev först KM, såklart, för att sedan gå till huvudmålet; Söderport. Det var fest, med mycket dans och pratande. Jag och Frida blev sugna på chips(jag har hittat en till som är helt GALEN i chips!) så vi stack till Maxims. Där insåg vi att det var en hel timma kvar tills bussen gick och stannade kvar där och snackade skit och värmde oss. Sedan var det hem mot Nybro för att frossa i chips och dipp!

comment

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-04-26 22:05:19

hahahha tjatemmy. FINA BILDER, när fan tog vi dem?!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'