BARA LITE UPPDAT.

Aug 21, 2010 i PERSONAL,

Hm, klockan är snart två på natten, men kände för att uppdatera vad jag styrt de senaste två dagarna.

I torsdags åkte jag till Josipa och hade en galen dag/kväll/natt där. Bilder kommer imorgon, hjälp(Josipa förstår vad jag menar)!

Idag när Josipa och jag var ute på stan(Kalmar) så mötte vi brosan som tydligen skulle ut och fiska med några, så jag hängde på. Det blev ingen fiskelycka, men en rejält trevlig och mysig dag på sjön! Vi grillade, åt, drack och rökte mitt ute i ingenstans i de småländska skogarna. Vi kom hem runt tio då jag, brosan, Ebba och Jakob bestämde oss för att ta en öl/cider till hemma hos brosan. Kvällen/natten slutade med att jag och Ebba satt på balkongen, rökte och drack kaffe och snackade skit! En riktigt jävla trevlig kväll helt enkelt!

Två härliga dagar! Bilder kommer imorgon!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'