GÖTEBORG, FREDAG

Aug 17, 2010 i PERSONAL,


- Jag trodde att min rullväska var för stor för min "lilla helgpackning", där hade jag fel, det blev tre istället!

- Godisgris..

- Vi köpte otroligt mycket godis, som man gör när man ska ut och fara i bilen.

- Vi åt, åt och åt... väldigt gott!

Vi hittade ett riktigt trevligt fik/bar efter vi ätit:





Tillbaka på hotellet:

- Hade mina urhäftiga skor på mig (ni kanske tycker de är superfula, men jag ÄLSKAR dem).

Detta var första dagen. Hann inte med så mycket, eftersom vi anlände rätt sent, så det blev bara en utekväll! Men en riktigt trevlig sådan!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'