DET "LILLA PROJEKTET"

Jul 05, 2010 i PERSONAL,

Projekt; måla en träfärgad lackad hylla vit. Det låter inte som ett stort projekt eller hur?

Men oj så fel man kan ha. Efter jag tagit ner hyllan så ska skulle jag skruva isär delarna, vilket blev svårare än jag trodde. Det tog ett par timmar att skruva bort en skruv, eftersom den var nerslipad av någon annan. JIPPIE! Ringde pappsen för att ta reda på hur man fick bort den. Och tipset jag fick klarade varken jag eller Andreas av. Till slut fick jag fila en skåra i skruven för att kunna skruva. Vilket slit det blev pga en jäkla skruv! Tog säkert två timmar med pauser. Sedan skulle det slipas. Och efter ett tag inser vi att det inte blir mycket slipat med slipmaskinen. Jag inser att det är massa fett på hyllan som sabbar maskinen. Suck! Aja, till slut var det klart, men klockan blev mycket så vi hann inte köpa färg. Aja, projektet fortsätter. Snacka om att det lilla projektet blev superstort!

Smått klantiga jo tack!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'