TRÄNINGEN ÄR MÅLET

Jul 22, 2010 i PERSONAL,


Det är lite tragiskt, men jag har nog inte haft några riktiga kläder på mig den här veckan, förutom då jag har tränat eller handlat. Det har jag ju inte fotat, eftersom jag bara slängt på mig det närmaste jag kunde få tag på, är för varmt för att vara kinkig. Jag har tränat fem dagar i rad nu, och det har blivit lite mitt mål för dagen. Sedan sitter man hemma i den otroliga värmen i bara underkläderna, man orkar (eller vill) inte göra något annat(i alla fall jag).

Har ju trots allt kommit igång med träningen, så nu är det bara chipssuget som måste bort(jag är galen i chips, äter nästan en halv påse varje dag)! Har börjat med frukten nu igen. Ett steg på vägen! Beach 2011, here I come!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'