FISKELYCKA

Jun 27, 2010 i PERSONAL,


Jag med min fångst: en BEBISGÄDDA!

Idag har jag och Andreas varit ute på sjön och fiskat nästan hela dagen, närmare sex timmar tror jag bestämt. Har alltid undrat hur folk står ut med att fiska så länge och nu förstår jag. Det var riktigt roligt!
Andreas fångade en massa aborrar, tre stycken tog vi med hem och grillade hos hans föräldrar. Jag fick ingen aborre, men jag fick en bebisgädda istället! Är mycket stolt trots storleken. Detta var ju faktiskt min första riktiga fiskardag!

comment

Postat av: signe

Publicerad 2010-06-28 17:30:36

jag vill också fiska!!!! najs med nytt utseende på bloggen också :)

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'