åh nej, inte gabrielle!

Mar 18, 2010 i PERSONAL,


Såklart var min favorit den första att lämna Top Model 14, vilket suger! Bli så trött, suck. Det jobbiga var att hon var den enda jag riktigt gillade, så jag var nu tvungen att titta ut några andra favoriter. ILANDSPROBLEM!
Fotot är från första fotograferingen.


Detta är några jag skulle kunna tänka mig vinna, nu när vackra Gabrielle åkte ut(är osäker på deras personligheter dock):
 JESSICA, REN, är lite osäker på hennes personlighet, ANSLEE, även där osäker på personligheten.


Älskar detta fotot på Anslee. Det är från andra fotograferingen.

comment

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-03-18 23:08:02

INTE OK ATT SPOILA!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: lotta

Publicerad 2010-03-18 23:23:54

MEN EMMY! HAR DU INTE SETT DEN ÄN??? DU av alla trodde jag redan sett. Var inte meningen att spoila, tror nämligen att människor glömmer det här när väl denna säsong kommer till Sverige.



Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'