galen på hår

Mar 09, 2010 i PERSONAL,

Varför är man nästan aldrig nöjd med sitt hår? Jag har sparat och sparat mitt hår för att få långt hår och lång lugg, men den senaste tiden vill jag bara klippa av allt. Och ja, då blir man nöjd ett par dagar, men sedan ångrar man sig och vill ha lång lugg och långt hår igen! Detta kan göra en galen. Ena dagen långt hår, ena dagen rött hår osv. Den stora frågan är nu om jag ska klippa lugg. Det finns både fördelar och nackdelar:

Fördelar:
Jag är supersnygg i det!
Vill ha en förändring som inte skadar håret mer än vad det redan är.

Nackdelar:
Jobbigt att fixa den varje dag(och att få till det snyggt).
Svårt att få undan luggen (ifall man inte har lust att ha lugg, tex när man ska träna).
Jag har tunt hår så det blir EXTRA svårt att fixa den ibland.


Snacka om ilandsproblem...

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'