melodifestivalen!

Mar 13, 2010 i PERSONAL,

Hamnade framför melodifestivalen ikväll(var inte tänkt så).
Och NU har jag just bestämt vem jag vill ska vinna. Lite sent kanske, det var svårt att välja bland de fyra första på min lista. Så mellan de fyra, kvittar det vem som vinner, men jag har en favorit.
Detta är min lista:

VILL ATT NÅGON AV DESSA SKA VINNA:
1. Andreas Johnson - We can work it out
2. Eric Saade - Manboy
3. Peter Jöback - Hollow
4. Salem Al Fakir - Keep on walking

DESSA ÄR OKEJ(skäms inte ifall dessa vinner):
5. Jessica Andersson - I did it for love
6. Anna Bergendahl - This is my life

Vill verkligen verkligen VERKLIGEN INTE ska vinna:
8. Timoteji - Kom
7. Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar
9. Darin - You're out of my life
10. Ola Svensson - Unstoppable

// lotta sandebäck

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'