TRASKANDE & HP-PREMIÄR

Nov 16, 2010 i PERSONAL,



Jag traskade in till vårt lilla "samhälle" ifrån min lilla by i måndags, inte för att göra något speciellt alls faktiskt. Bara för att få lite luft och lite motion. Senare sedan på kvällen besökte jag fina Sara, och det blev mycket WII-Mario-spelande och oändligt med prat! Åkte även till henne på tisdagen och umgicks. 

Nu är det snart dags för Harry Potter-premiären! Hade ju tänkte att se den filmen i helgen, men då fick jag veta att jag skulle jobba, så då fick det bli idag istället(har nog aldrig gått på en premiär?).

Skorna är ett par gamla trasiga CHEAP MONDAY, byxorna är från WEEKDAY, stickade tröjan är från ZARA, jackan är också från ZARA, väskan är från PIECES och baskern är från SUNSHINE.


Senare.. Nu fick jag veta att jag ändå inte ska jobba i helgen, men jag är bara glad för att jag får se HP-PREMIÄREN istället, YEY!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'