139 DE OFRIVILLIGA

Oct 20, 2010 i FILM / TV SERIE,


Jag insåg precis att jag nästan har sett hela filmen "De Ofrivilliga" för ett par månader sedan. Jag kom ihåg att jag fastnade för filmen(även fast jag hamnade mitt i) direkt pga konstiga, ironiska, tragiska och obehagliga händelser som kan ske i det vanliga livet, men som människor väljer att blunda för. Ja detta är en film som man ska se. En jävla bra svensk film helt enkelt, och ni ska veta att svenska filmer är inget jag väljer att se i första taget. Bra gjort Ruben Östlund.
4/5

Och förresten, nu har jag sett början av filmen också, så hela filmen är avklarad!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'