GÅRDAGEN: HURTIG, TÄBY, OCH SUPERHETA LEO

Apr 07, 2011 i PERSONAL,

Idag tog jag mig upp till skolan trots otrolig trötthet, sedan har jag inte gjort en enda nyttig sak denna dag.
Igår var jag duktig nog att ta mig ut för att springa i Lappkärsbergets skogar. Jag insåg ganska snabbt, inte helt oväntat, att min kondition inte är något att hurra för. När jag vilat klart och återhämtat mig(haha) tog jag mig ut till Täby Centrum för att hälsa på i Calles och Lovisas nya lägenhet, den var superfin. Det blev en titt på Titanic också. Det blev mycket dregel över Leo. Hade glömt hur otroligt snygg han är i den filmen(och Kate med för den delen). Jag vet att det låter lite töntig, men JESUS, kunde inte sluta le, förstår att man drömde om honom när man var yngre.
Funderar på att ha en superhet plansch på DiCaprio i taket, så att man vaknar med ett leende varje morgon.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'