09.02.2011

Feb 11, 2011 i PERSONAL,




Jag och två vänner från klassen tog några glas hemma hos mig, för att sedan gå ut på Gula Villan med några andra vänner från klassen. Kvällen/natten slutade hemma hos Milja med lite spel och mat. Dagen därpå skulle vi ha en tvåtimmarsföreläsning klockan nio på morgonen, så, i alla fall jag, bestämde: inget sovande(ville helt enkelt inte vakna). Så med ingen sömn i bagaget gick vi till skolan, vilket jag märkte blev svårare än jag trodde. Jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, så det är nog en sak jag aldrig gör igen. Kom hem runt elva och har nu sovit hela dagen fram tills 20-tiden. Tråkigt nu i efterhand, eftersom jag kunde ha varit ute och gjort roligare saker än att stanna hemma och titta på gamla How I Met Your Mother-avsnitt.
Imorgon vet jag inte vad som händer, det beror lite på om jag kan somna snart. Är ju inte riktigt trött...

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'