TVÅ FINA PÅSAR I HALLEN

Jan 19, 2011 i CLOTHES,


Nu står två påsar med två par skor, ett par byxor och en topp/klänning i min hall. Detta var ju verkligen inte meningen och hände av ett misstag. Jag skulle åka från skolan och orkade inte gå till tunnelbanan(pga kylan), så jag hoppade på första bästa buss(som jag inte visste vart den gick).
När jag ser hållplats Kungsträdgården bestämmer jag mig för att gå av, där vet jag iaf att det finns en tunnelbanastation i närheten.  Det jag inte tänkte på var att jag gick ner i ett märkesparadis som visade sig vara väldigt tråkigt för min plånbok.

Visar mina inköp sedan.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'