LAST WEEK

Jul 17, 2011 i PERSONAL,

Det har inte hänt så mycket den senaste veckan, min förkylning och mitt jobb har varit i vägen.
Alice och jag gjorde tacos i onsdags kväll. Hade inte sett henne på evigheter, vilket resulterade i mycket prat hela kvällen.
Började mitt jobb på Gröna Lund i torsdags, ett 12-timmarspass som tillbringades på Lustiga Huset med att kasta mattor, likaså fredagskvällen. Igår fick jag peppa på INSANE, vilket var sjukt kul!

Min handled är, ursäkta språket, men fucked, pga att jag hade en dålig teknik med att kasta mattor i 12+6 timmar. Nu kan jag knappt diska, haha. Måste ju ha något att skylla på..
Smyger in en liten text från en låt, VÄLDIGT diskret, vilket jag inte ofta gör, höhö.
You dont text
You dont ever call
It seems you dont miss me at all
And now i lay here by myself
While you might be with someone else

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'